مجموعه گرینلند شیراز
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
مجموعه گرینلند شیراز

همان طور که بار ها گفته ایم و گفته اند شیراز در جاذبه های گردشگری یدِ طولانی دارد. در کنار جاذبه هایی که به اندازه قوم قاجار قدمت دارند و ریشه در زمانِ زند دوانده اند، برجی جاذبه ها تازه اند و جدید. این طور بگوییم در شیراز در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد، برخی خیابان ها بویِ گذشته را می دهند و برگی از تاریخ را در برابر نگاهمان ورق می زنند، حال آن که حکایت برخی دیگر کاملا متفاوت است، مدرنیته هستند و به سبک و سیاق امروزی ها بنا شده اند نمونه اش را می توان مجموعه گرینلند نام برد.

باری، جدایِ از آن چه گفتیم، به مقصد گرینلند سفر خواهیم کرد، مجموعه گرینلند از دیگر مواردی است که توانسته جایِ پایش را در میان مخاطبان شیراز محکم کند دلیلش را در ادامه خواهیم گفت.
اگر موافق باشید آغازگر بحثمان، موقعیت مکانی مجموعه گرینلند باشد.

موقعیت مکانی مجموعه گرینلند شیراز به چه صورت است؟

 
اگر بخواهیم آدرسش را از روی نقشه نشان دهیم باید دستمان را به سوی شیراز دراز کنیم و حوالی اش یعنی شهر جدید صدرا را نشانه بگیریم.
مجموعه گرینلند پیش از هر چیز یک مجموعه گردشگری تفریحی است یعنی آنچه بساطش در گرینلند جفت و جور است، تفریح و گردشگری است. پارک بازی دارد، اما این تنها داشته اش نیست. بحثِ اقامت در مجموعه گرینلند پررنگ تر است، یعنی می توانید به عنوان یک هتل به آن چشم بدوزید و متمتع شوید از امکاناتی که در نوعِ خود بهترینند.

مجموعه گرینلند شیراز


از مقوله اقامت که دل بکنیم لازم است چشم بدوزیم به یک مجموعه ورزشی. ردپای دستگاه های خرد و کلان را می شود در مجموعه گرینلند مشاهده کرد، فارغ از این که سودای لاغر شدن در سر دارید یا مایلید سلامتی را همچون سلاح مهمی با خود به یدک بکشید، باید بگوییم مجموعه گرینلند، انتخابی است ارزنده.

بیایید آنچه گفتیم را کنار بگذاریم، مجموعه گرینلند با نام رستورانش معنا می یابد. نمی توان بر این گفته مُهر باطل زد که صرف غذا های لذیذ جزء لاینفک سفر و تفریح است. همیشه پیش از آن که روانه مکانی تفریحی شویم و در یک جای گردشگری حضور بهم برسانیم به توافق می رسیم خود را مهمان کدام خوراکی ها کنیم. اما گاها آنچه به عنوان مقصد دست رویش گذاشته ایم خود مکانی است که در سرو غذا ها و خوراکی های ناب پرچمدار است مثل مجموعه گرینلند.

رستورانی که در بطنِ این مکان جای خوش کرده، با تنوعی رضایت بخش به استقبالتان می آید تا این شما باشید که رأی نهایی را صادر می کنید و کنار یک غذا تیک می گذارید. عموما تنوع غذایی بالایی لحاظ می کنند تا هر مزاجی بتواند بارش را به سرمنزل برساند و خود را در مجموعه گرینلند سیر کند. وقتی به این رستورن پا می گذارید، گروه های جمعی را مشاهده خواهید کرد که آمده اند تا سهم پررنگی در این مجموعه داشته باشند و انواع غذا هایش را دور همی تجربه کنند.

توأمان با رستوران، جا برای کافی شاپ هم در مجموعه گرینلند محفوظ است، اگر صبح هنگام راهی مجموعه گرینلند می شوید و یا به وقتِ عصر سراغی از این سرزمین سبز می گیرید باید بگوییم میزبانی شما بر عهده کافی شاپی تمام عیار است. این جا هم به رسم عادت با دستی پُر به سراغتان می آیند. کافی شاپ گرینلند هم از گزینه های ناب، تُهی نیست، مملوست از نوشیدنی هایی که در مکانی باز و مفرح می چسبند.

فست فود را به دارایی های گرینلند اضافه کنید


مجموعه گرینلند فست فود هم دارد تا بهانه ای دستِ عاشقان فست فود دهد که پا در رکابِ گرینلند بگذارند و از خود در این فست فودی پذیرایی کنند. پس تا به این جا می توان ادعا کرد مجموعه گرینلند سنگ تمام گذاشته و به حیثِ غذا و خوراکی تمام تلاشش را به عمل آورده تا کاری کند کارستانی و نتیجه ای بیافریند منحصر به فرد.

با بخش غذا و رستوران و کافی شاپ و امثالهم خداحافظی می کنیم و به سراغ قسمت دیگری از مجموعه گرینلند می رویم که اتفاقا پرچم آن هم بالاست و داستان ها دارد برای روایت کردن.

مجتمع های فرهنگی تجاری از دیگر داشته های مجموعه گرینلند


نگین دیگری که در مجموعه گرینلند به چشم می خورد و دل می رباید، مجتمع فرهنگی تجاری است. کافی است نامش را موشکافی کنیم تا رسالتش را دریابیم. فرهنگ مهم ترین محور چنین مجتمع هایی است، فرهنگ که می گوییم بیشتر آثار هنری نمود می یابند، از این رو آنچه شاید در نگاهِ نخست، در برابر چشمانمان قد علم می کنند و حضورشان را جار می زنند، آثار هنری است.

مجموعه گرینلند شیراز


این مجتمع ها مکانی هستند برای تجارت، برای بده بستان، می دانید منظورمان چیست؟ این مجتمع ها تنها برای بازدید نیستند بلکه می توان آنچه به چشم می خورد را خریداری کرد و از آنِ خود نمود. خلاصه این که مجموعه گرینلند با اضافه کردن یک مجتمع تجاری فرهنگی به داشته هایش، ثابت کرده حواسش به همه چیز هست حتی به آنان که عشق هنرند و علاقمند به موسیقی و هرآنچه می توان برچسب فرهنگ و هنر بر پیشانیش زد.

مخلص کلام این که اگر شما هم علاقه به چنین مکان هایی در جان و جهانتان رخنه کرده، چه بهتر که پس از ورود به مجموعه گرینلند، یک راست سری به این مجتمع ها بزنید و حال و هوایش را از نزدیک نظاره گر باشید.

تا یادمان نرفته، پایِ سالن های بیلیارد را هم وسط بکشیم، مجموعه گرینلند حتی از این تفریح هم غنی است و به آن می بالد. چنانچه برای برگزاری مراسم خود به دنبال مکانی شکیل و احتمالا باکلاس هستید باید بگوییم مجموعه گرینلند یک گزینه بی بدیل است بی چون و چرا آن را هدف بگیرید و رهسپارش شوید.

صحبت پایانی

فارغ از آن که علاقمند به خواجوی کرمانی هستید یا از نگاه شما شیراز با باغ ارم برابری می کند، اگر علاقمند به مجموعه زند هستید یا یادگاری های قاجار را بیشتر می پسندید، باید بگوییم جایِ شما در میان مخاطبان ما کاملا محفوظ است. می توانید زمانی که کاروانتان به شیراز رسید، اجاره منزل مبله شیراز را از سایت شیرازروم طلب کنید.